Tekst članka se nastavlja ispod banera
Izložba “Semiotika u ribljem kolopletu riječi” autorice Antonije Gudelj otvorena je u subotu u Galeriji Rondo u sklopu manifestacije “Mostarsko proljeće 2022. – XXIV. Dani Matice hrvatske Mostar”.
Govoreći o izložbi književnik Dragan Marijanović istaknuo je kako je Antonija Gudelj radeći grafike u drvorezu i linorezu nastojala ispričati priču o etimološkom i semiotičkom, znakovnom značenju pojma ribe kroz povijest ljudskoga roda.
”Nema velike priče u povijesti, a da se negdje ne spominje riba. Ona nje išla na forme ribe kakve one izgledaju, nego je htjela sa milion malih detalja milijun minijatura ispričati neke priče o ljudskim osjećanjima, kao kad majka ostane sama, kao kad pukne ljubav…Antonija je impresionirana bojama i koloritima koje ova ‘vala' pruža zajedno s Neretvom i njenim pritokama i mislim da je uspjela napraviti izložbu svog života”- kazao je Marijanović u izjavi za Fenu.
Naglasio je kako je ovo, po njegovom mišljenju, izložba godine u Gradu Mostaru.
Foto: Fena / Izložba Antonije Gudelj otvorena na Mostarskom proljeću
Antonija Gudelj rođena je u Imotskom. U Splitu je 1993. godine završila Srednju školu Primijenjenih likovnih umjetnosti i dizajna. Diplomirala je na Akademiji likovnih umjetnosti Sveučilišta u Mostaru, sa sjedištem u Širokom Brijegu 2000. godine, na Grafičkom odjelu, u klasi Mire Petrica.
Izlagala je na dvadeset i pet samostalnih i oko 130 skupnih izložbi.
Na izložbi u Mostaru predstavljeno je 15 radova, a ona će ostati otvorena do 1. lipnja.
GIPHY App Key not set. Please check settings