Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Više od četrdeset godina na sceni, Metallica ponovo obara sve rekorde svojim novim albumom “72 Seasons”. Dvanaesti studijski album grupe Metallica, 72 Seasons, stigao je 14. aprila 2023. produkcijske kuće Blackened Recordings. Producenti su Greg Fidelman sa Hetfieldom i Ulrichom, traje više od 77 minuta sa 12 numera, prva je kolekcija novog materijala benda u punoj dužini od 2016. godine. Čovjek iza novog imidža Metallice, režiser Tim Saccenti, ekskluzivno za N1 govori o radu s Jamesom, Larsom, Robertom i Kirkom.
Saccenti je za N1 govorio kako je došlo do saradnje sa Metallicom.
“Ljudi iz benda su došli na ideju da urade nešto što bi bilo drugačije od njihovih prošlih albuma. Ja u glavnom radim u svijetu elektronske i lijepe umjetnosti, ne u svijetu muzike s kojom se oni povezuju. Mislim da su moje ideje bile bliske njihovom konceptu svjetlosti koja bi se provlačila kroz album koji su zamislili, a to je ambijent u kojem često radim. To je bila prva ideja i najprije je planiran spot za Lux Aeterna u kojem smo taj njihov svijet htjeli prikazati malo apstraktnije nego što su to oni činili ranije, napraviti ga malo savremenijim i tajanstvenijim. Kada smo se sastali nije bilo mnogo priče i ušli smo u studio kako bismo to snimili. Imali su povjerenje. Mislim da su uvijek takvi sa saradnicima. Kada smo ušli u studio i snimili Lux Aeternu, upoznali smo se bolje, i zavladala je prijateljska atmosfera”, kazao je Saccenti.
Dodao je kako je bend vrlo posvećen ljudima s kojima radi. Kada steknu povjerenje u vas i shvate da se međusobno dovoljno razumijete, iznesete jednu ideju, oni iznesu drugu i sve se lijepo uklopi.
“Kada smo snimili prvi spot, pitali su da li moj tim ima još ideja, a odatle je sve išlo prirodnim putem”, kaže.
“Kada pristupam glazbi, najviše razmišljam o kvaliteti zvuka. Kada pomilite na Metallicu, vidite ih na stadionu i vidite 50 hiljada ljudi koji vrište i vidite projekciju pred tom mnogobrojnom publikom. Želio sam uraditi nešto suprotno tome, tako da fokus bude na kvaliteti zvuka, emociji slušatelja, adrenalinu i uzbuđenju.Tako je došla ideja do izražaja o tom zatvoru od lasera, gdje su laseri više u skladu s glazbom nego sa tekstovima. Oni idu u korak sa Kirkovom gitarom ili ritmom bubnjeva. I sve je to istaknutno, minimalno, tako da sam umjesto bombastičnog i pretjeranog vizuenog naglašavanja želio minimalističku verziju onoga što vam napravi Metallicin zvuk kada je slušate, a što premašuje sve jezične barijere i značenje tekstova. A onda, kada te umjetnike stavite ispred kamera, jednostavno sve izbije iz njih. Nevjerovatni su. Kada stanu pred kamere vidite zašto su toliko važni ljudima. Pokušao sam sve svesti na svjetlost, zvuk, pokret i atmosferu”, kaže Sacennti koji je za ove spotove koristio tehnologije koje se ranije nisu koristile u snimanju spotova.
“Kad radite nešto s bendom ovog kalibra, ne morate ih nužno poznavati prije početka snimanja. Tu se upoznate s njima u mračnom studiju, punog dima, lasera. Ako pogledate u laser, oslijepit će vas. Tako da je sve bilo kratko i intezivno. Ono što je veliko kod ovog benda i što su zajedno toliko godina su njihove persone, svi su različiti a u isto vrijeme zajednički funkcionišu. Kad ih snimamo svako od njih dolazi individualno do izražaja. Kada stojim pred kamerom i razgovaram s njima zaključim da je James vrlo realističan i jednostavan tip. Kada govori, to dolazi od srca. Želi se povezati s publikom. Moj posao je da snimak pokaže njihove osobnosti. Kirk je iz drugog svijeta, vrlo kozmički lik. Kada priča priča o drugim dimenzijama, zanimaju ga svjetlost i efekti. Kada smo počeli snimati Lux Aetarnu rekao je da je ovo kao u laserskom vulkanu. Roberto je kao tinejdžer. Dođe na snimanje i skače gore – dolje, kao da je upravo sišao sa skateboarda. Lars je onakav kakvim ga zamišljate. On sve zna i ritmička je kičma benda. On ne priča puno samo kaže “Ok, uradimo to”. Kada su skopa poštuju se, kada izađu na scenu sve te osobnosti eksplodiraju”, kaže Saccenti.
Rekao je da je svaki spot sa albuma Metallice “72 seasons” imao neki specijalni efekat koji se prvi put koristio ikada u snimanju spotova.
Na spotovima je readilo do 90 ljudi, materijal su nakon snimanja nosili na postprodukciju u kojoj bi radili specijalne efekte i sve je trajalo nekoliko mjeseci. Metallica ima novi vizualni identitet, a za to je zaslužan režiser Tim Saccenti.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Suzana Rešetar iz udruge SjenaFoto: Nedjeljom u dva / HRTSuzana Rešetar iz udruge Sjena, jedna…
HSP prvi put dobio predsjednicu strankeFoto: Facebook / HRTPrvi put, u 160 godina dugoj povijesti,…
Knin: U eksploziji u zgradi jedna osoba poginula, četiri ozlijeđeneFoto: HTV / HRTJučer oko 23.01…
Ne Bih Volela Da Ostanem Trudna Animacija: @anistence Zvuk: @anistence Zaprati me na TikToku i…
COP29Foto: Maxim Shemetov / ReutersDogovor o godišnjem izdvajanju od 300 milijardi dolara za pomoć siromašnijim…
Naoružani napadač ubijen u pucnjavi u blizini izraelskog veleposlanstva u JordanuFoto: Jehad Shelbak / ReutersNaoružani…